Tonfiskbiffar och viktnedgång!

Hejsan allihopa :)
 
Nu är jag klar med dagens bestyr, jag har varit ute och gått 6,5 km, jag har publicerat listorna i min viktgrupp och nu ska jag skriva sista blogg inlägget för idag sen blir det mys med älsklingen.
 
Så nu har gruppen gått ner:
 
 
 
 Japp! :)
 
Ikväll har jag inte bestämt vad vi ska mumsa på för något gott men jag slänger in en annan favorit som jag gjorde för någon vecka sen.
 
Tonfiskbiffar:
 
Två ägg, en burk tonfisk, två små röda finhackade lökar, en hackad vitlöksklyfta, en finhackad brödbit, kryddor: salt, peppar, dill, aromat.

Blanda allt och krama ur och forma 6 st biffar stek ca 4 min på var sida!
 
Till detta hade jag kokt blomkål som jag toppade med lite hårdost och sås gjord på turkisk yoghurt,senap,purjolök och dill.
 
Enkelt billigt nyttigt och såå gott!
 
Önskar alla en trevlig fredagskväll ! :)
 
 
 
 

Kommentera här: