Pizza på kesobröd!

Hej alla läsare!

Ni måste vara så trötta på mitt kesobröd men jag måste bara dela med mig av det som blev lunch idag!


Pizza! Och hur gott blev det inte!! 
Ett kesobröd ( recept längre ner) som jag har delat i två, grädda delarna i 225 grader tills de har blivit varma. Hade 2 msk chilisås som sås, lite skivad rödlök, lite skivad champinjon, skivad coktailtomat, 2 skivor rökt skinka och toppade med 2 skivor mager ost! 

Grädda i 200 grader tills kanterna blivit bruna och osten smält. Jag hade lite turkisk yoghurt på men det kan man göra som man vill. Toppengott!!!

Det bästa med kesobrödet är ju att du kan forma det till vad du vill, korvbröd, limpa, tacobröd, pizza, fralla eller varför inte göra langos etc. Det är ett kanonbröd som inte innehåller så mycket kolhydrater och rena produkter, mätt blir man och magen mår bra :)

Kramar

Kommentera här: