Ännu mera knyten!!

Godkväll alla läsare!
 
Haha, jag har fått dille på dessa skink/äggknyten!! Idag provade jag att fylla med lite annat och hjälp vad gott!!
 



Gjorde 12 stycken!
12 st skinkskivor, 5ägg, 2 små hackade rödlökar, ca 40 gram fetaost,2 st pressade vitlöksklyftor, dill, basilika, salt och peppar!
 
Samma procedur som det tidigare receptet men hundra gånger godare!! 
Nästa gång ska jag slänga i lite soltorkade tomater och mozzarella *slurp* :)
 
Annars då! Ja två promenadrundor har det blivit, lugna, tyckte det var skönt att mjukstarta veckan. En ganska tråkig vecka då det är dåligt väder och inget direkt att se fram emot men så är det ibland, jag sjunker in i matens värld istället!
 
Önskar er en bra kväll, kramar

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hur gör du för att fylla skinkan eller så? :-)

Svar: jag använde en liten soppslev :) jag provade även en kanna att hälla, det gick bra :)
Coral78

Kommentera här: