Sojabönspasta med krämig kycklinggryta och fäncoleslaw!

Godmorgon alla läsare!
 
En liten uppdatering från gårdagen, var så trött igår så jag orkade inte skriva något, har ju ett litet tillskott i familjen som tar musten ur mig :)
 
 
hahaha, älskar den bilden!
 
Mat åt jag ju med, lunchen blev kyckling/svampgryta med sojabönspasta.
 
 
 
Jag har snöat in mig på kokosmjölk och ajvar :) Så jag stekte kycklingfile, med svamp och purjolök. Hällde i en burk kokosmjölk och en halv burk ajvar, kryddade med basilika och vitlök. Låt puttra ihop och smaka av med salt.
 
Kokade sojabönspasta till och det är faktiskt riktigt gott! Bättre än vanlig pasta när man tänker på gluten och kolhydrater.
 
Middagen blev stekt lax med ägg och fäncoleslaw.
 
 
Stekte laxen med lite salt. Koka ett ägg och lite grönt. Skiva fänkål tunt och purjolök. blanda om med turkisk yoghurt och riven pepparrot, citronpeppar lite salt. Jättegott till fisk!
 
Det var allt för nu, kramar till er! :)

Kommentera här: