Första veckan efter omstart!

Hej alla läsare!
 
Nu har en vecka gått sedan jag kravlade upp ur min långa fallgrop. Jag har börjat komma igång med lite promenader men vädret är ju såå tråkigt så det är svårt att hitta glädjemilen :) 
 
MEN vet ni vad!! Jag har skaffat mig ett gymkort på fitness 24 seven och har varit där och köttat två ggr nu :)
 
Är så stolt över mig själv, jag har varit på gym en gång tidigare och det var en mardröm men denna gången va det kul :)
 
 
Jag har också ätit bra med undantag på nyårsafton och det visade + 0,4 hg på vågen när jag vägde in mig idag. Så min nya vikt är 97,1 och ja det är illa men förhoppningsvis ska det börja plockas bort nu!
 
Fredag och idag startade min grupp Den stora utmaningen igen och det ska bli så roligt att se allas framsteg!!
 
Besökte gymmet idag en timma, crosstrainer 40 minuter och styrketräning 20 min, det känns i kroppen kan jag tala om, men det är skönt, då känns det som att man har gjort något!
 
Jag och Jonas glada i hågen efter gymmet :)
 
 
Lunchen idag blev stekt lax och svamp med äggsås och brysselkål, jättegott! Fredagsmyset blir fläskytterfile med philadelfiafyllning och sallad, bild och recept kommer ikväll eller imorgon!
 
 
Önskar er alla en mysig fredagskväll.
 
Kramar
 
 

Kommentarer:

1 linda gelin "fb":

skriven

Åå utmaningen den har jag glömt det var ju så jäkla kul vill verkligen vara med där igen... lägger du till mig om du kan. Vill ej missa någon invägning eller kamp där

Kommentera här: