Motion och skagenröra!

Hej igen alla läsare!
 
Slänger in ett till inlägg om min middag, skagenröra då jag får många frågor och jag är för lat att svara på alla :)
 
 
1 portion:
1 kokt ägg
En halv liten hackad rödlök
En liten bit hackad purjo
Dill
ca 20 gram kräftstjärtar
ca 20 gram räkor
ca 1 dl keso
 
blanda om och låt det gärna stå en stund innan servering, sååå gott!!!
 
Jag brukar ju göra det till frukost men då har jag istället skinka och det är lika gott! :)
 
Annars har det varit en bra dag motionsmässigt!
 
 
Startade med en 6 km gång och avslutade med 25 km cykling!!!
 
 
Fick med Jonas denna gången och han klarade av det utan för mycket gnäll :) Men det var tufft, mycket grusvägar och uppförsbackar men vi gjorde det!!
 
Nu blir det lungt resten av kvällen!
 
Kramar

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kan nog vara god som pålägg till utflyktsmacka!! Torunn i Örebro

Svar: Absolut :)
Coral78

Kommentera här: