Kyckling i currysås!

Hej alla läsare :)
 
Idag är det fredag och idag händer det mycket!
 
Jag har hunnit med en långpromenad i det vackra vårvädret..
 
Snart har jag kommit halvägs i utmaningen 20 mil på 5 veckor :)
 
Sen hämtade jag ett paket min älskling hade skickat till mig, i där låg en svart jättefin tunika, ett fint doftljus och en hemmets mat tidning. Min älskling känner mig och jag älskar honom så !!
 
Nu har jag precis ätit lunch, idag fick det bli snabbmat ;)
Kyckling med currysås och pizzasallad och haricoverts. MUMMA! Och det går ju så fort.
 
 
 
Jag hade ju redan ugnsgrillad kycklingsfile i kylen kvar så jag hackade upp den och slängde i en stekpanna, hällde över 1 dl 4% grädde och en halv dl lättmjölk. Kryddade med lite salt och svartpeppar och mycket curry. Lät det koka ihop och serverade med gårdagens pizzasallad och lite kokta haricoverts. 10 minuter och sen var det klart :)
 
Nu ska snart listorna släppas i min grupp, vi är nu 65 medlemmar så nu har jag att göra :) Men jag tycker det är kul.
 
Hej svejs så länge, kramar

Kommentera här: