Kyckling och rödbetsallad.

Hej alla fina!
 
Idag är jag helt slut, inte för att jag har gått mycket, det blev bara en kortis imorses
 
 
men jag har fått gjort mycket annat och nu är det äntligen klart nere vid mina föräldrars husvagn, visst blev det fint och vilken skillnad! :)
 
 
 
Och hemmet har fått sig en liten omgång och jag har precis ätit middag, idag blev det kyckling och rödbetsallad.
 
 
Hade ärtskott och ruccola i botten, skivade kokta rödbetor och rödlök, skivade en ungsgrillad kycklingsfile (som jag hade gjort i går) och toppade med keso och fetaost. Enkelt och så gott! :)
 
Nu blir det en kopp kaffe innan nästa tvätt ska göras iordning. Hoppas ni har haft en fin dag och får en fin kväll, kramar :)
 
 

Kommentarer:

1 ammi:

skriven

Hej!! Måste börja med att säga att du är sjukt inspirerande! Tack som fan för att du får fart på mig också!! :) sen undrar jag vad det är för app du använder som visar hur långt su har gått?

Svar: Oj vad roligt att höra!!! :) Jag använder runkeeper, den är bäst tycker jag :) Lycka till med din resa :)
Coral78

2 ammi:

skriven

Säger bara som det är :) jag är själv ute och går mycket om dagarna eftersom jag försöker bli av med min graviditets uppgång (gick upp 30 kg) jag har 10 kg kvar till mitt mål men upplever att jag blir mer slimmad om underkroppen än överkroppen. .. fettEt på armarna och magen är liksom kvar.. tänkte kolla med dig om du upplever samma sak??

Svar: Ja magen, det är ju den som är svårast :) men jag har en ganska muskulös kropp i grunden så jag har turen att inte ha så mycket daller :)
Coral78

Kommentera här: