Köttfärssås med pasta!

Goddagens alla läsare!!

Vilken dag!! Väger nu 90,8 kg och hade gått ner 2,2 denna vecka! Chockad!!

Så jag fick plocka över 22 kulor i mitt glas :) 

Firade med en god lunch!



Hade dessa ingredienserna + 2st köttbuljongtärningar och 2 burkar svamp.

Det blev 6 portioner och blev 2pp per portion :)

Mixa vitkål, lök, vitlök och stek i lite olja, häll i svamp, krosstomat, ketchup och chilisås, buljongen och låt koka ihop. Jag kryddade med salt, basilika, vitlök och svartpeppar. Jag hade en dl fullkornspasta till, mätt och nöjd :)

Kramar :)

Kommentarer:

1 Christina:

skriven

Sååå bra gjort av dig att gå ner så mycket, Grattis!!!
Själv har jag kommit igång med pw lite smått och börjar må bättre från förkylningen. Ha en bra vecka denna också. Kram

Svar: Tack så mycket, och hoppas du blir av med förkylningen, härligt att gå ute nu när allt blommar :)
Coral78

Kommentera här: