Enkel kebabrulle!

Goddag alla läsare!

Startade dagen med en svettig promenad! 


Ett bad och lite inspirationsläsning efter!
Städning av lägenheten och blev tokhungrig!! Så istället för att beställa en kebabrulle så plockade jag ihop en egen :)


Använde detta!
stekte lövbiffen med vitlökskrydda och kycklingkrydda! Sen är det bara och plocka ihop som man vill! 

Mätt och belåten och allt blev 8pp!

Snart ska jag ställa mig och fixa glass i stora lass!!!! :)


Receptet på glassen ligger längre ner! :)

Kramar!

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Hejsan gud så gott det ser ut :) men har du gjort eget liba bröd eller köpt ?

Svar: Jag köpte! Bra att ta fram när man inte riktigt har tid 😊
Coral78

2 anette blåtand:

skriven

Hej vännen, nu har jag testat din kebab till lunchen och den var riktigt god eller ja super god faktiskt fick höga poäng av alla familjemedlemmar.. Detta kommer jag göra många gånger billigt i pp och mättande :) tack för att du delar med dig

Svar: Vad roligt att höra! Ja jag gillade den också perfekt mat att ta till när man är extra sugen :) kramar!
Coral78

Kommentera här: