Kesobullar!

Goddag alla läsare!
 
Har precis bakat kesobullar som blev så gott!
 

Enkelt och gott!
12 st:
1 1/2 dl kruskakli
1dl solrosfrön
2dl hela linfrön
2msk fiberhusk
1tsk bakpulver (kan uteslutas)
250 gram keso
4ägg
1 1/2 tsk salt
 
Blanda om allt och forma 12 st "biffar" grädda i ugnen på 225 grader i 20 minuter!
 fått reda på att dom är 2 pp per bulle!
 
Hade det till mellis nu :)
 

Annars har dagen börjat bra förutom dålig sömn inatt!
Fick mig en bra promenad i alla fall!
 

Kramar så länge!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hur många pp per bulle?

Svar: Jag vet inte, jag räknar inte längre, men det kan du säkert lätt räkna ut :)
Coral78

2 safsing.blogg.se:

skriven

Hej! Hur 17 gör jag för att följa din blogg? Tycker att jag är rätt 'datorvan' men hr går jag bet. Är inne på mobilversionen.

Svar: Jadu det var en bra fråga, finns det inte en stjärna i högra hörnet som du kan trycka på?
Coral78

Kommentera här: