Motivation, inspiration och lycka!!

Godmorgon alla läsare!
 
Jag mår så bra! Jag förstår inte varför jag faller ner i mina fallgropar, det är ju såhär jag vill må!!
 
Startade dagen idag med att gå till gymmet själv!! Dra på trissor, jag klarade det! Eftersom jag växte upp i mobbningens värld så lärde jag mig att människor är elaka och gör man bort sig så blir man retad, eller om man ser ut på ett visst sätt så blir man inte accepterad. De känslorna sitter kvar i ryggmärgen ännu, jag vet ju att så ser inte världen ut idag för mig men känslan är stark.
Idag när jag steg in på gymmet (gick tidigt i hopp om få människor men icke) så fick jag ett leende från en kvinna som stog på ett löpband, det leendet gjorde min morgon! Mina fördomar som jag har, jobbar jag på konstant och det bästa sättet att göra det på är att möta människor.
 
Jag har precis startat om min resa som jag påbörjade i februari 2014. då rasade jag 22 kg på väldigt kort tid, gick upp 10 av dom under höstens mörka tid men nu är jag tillbaka igen och förhoppningsvis gå i mål!
 
Nu står jag på bild nummer 3 och kämpar för att komma till bild nummer 4 :)
 
Provade en annan ny sak idag (känner mig äventyrlig) och gjorde chiapudding!
Det ska ju vara så nyttigt så jag var tvungen att prova, det var förvånadsvärt gott när man vande sig vid konstistensen ;)
 
Maten går för övrigt bra, äter kanske lite för mycket men jag tränar så det behövs :)
 
Idag vet jag inte vad det blir för mat, får öppna kylen och trolla :)
 
Önskar er en underbar måndag!!
 
Kramar

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Blir inspirerad av dig! Ska själv påbörja samma resa som du har gjort, har samma bakgrund i mobbingen som du.

Svar: Önskar dig all lycka på din resa!! :)
Coral78

2 Anonym:

skriven

Tack!

Kommentera här: