Semester!

Hej alla läsare!

Jag har ju som sagt semester och det blir ingen matlagning för min del, jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig och det går helt okej men en och annan godsak kan slinka ner och det är okej!

Vädret är verkligen på min sida och har en mysig tid med svärfamiljen och sambon. Imorgon blir det att åka och kolla på vår nya lägenhet, först då blir det verkligt för mig vart vi ska bo, det ska bli spännande! :)

Annars är det lugnt, sol, bad och god mat och imorgon blir det att njuta på Kinarestaurang!! Love it! 

Svärmor har tonvis med tidningar från icakuriren och jag läser ihjäl mig på recept och nu kommer jag ha mer inspiration till ny mat när jag kommer hem  :)

Hoppas ni alla har det bra! Soliga kramar från mig!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Härlig läsning! ;)

Kommentera här: