Morot morot morot!

Godmorgon!!
 
Måndag igen, attans vad tiden ska trippa iväg snabbt.
 
Jag har ett mantra som växer starkare och starkare för varje dag och det är morot morot morot, och vad betyder nu detta tänker ni? :)
 
Jo jag har som mål att komma i en klänning i slutet av juli. Jag och min sambo firar 10 år tillsammans och jag har en så fin klänning som jag gärna vill att han ska se mig i och att jag själv trivs i den.
När jag började min resa så fick jag inte upp den över rumpan och sist jag provade den var för två veckor sen, då gick den över rumpan men en gigantisk glipa innan jag ens har en tillstymmelse att stänga den. Nu ska jag prova den om två veckor igen för att se om det ser bättre ut :)
 
 
Hahaha, ja som ni ser själva :)
 
så därav morot, morot, morot så fort jag känner att det är lite för tungt att tänka positivt.
 
Ha en underbar dag!! Kramar till er alla :)

Kommentarer:

1 Jonas :

skriven

Du är redan vackrast på jorden!

Svar: Tack min fina man <3
Corallen78

2 L:

skriven

Hej! Vad roligt och följa dig här på din blogg, hittade din adress i viktgruppen. Vad duktig du är och snart kommer du komma i din klänning!!
Lycka till!

Svar: Tack!! Och vad roligt att du hittade hit :) Ja jag kämpar på :D
Corallen78

Kommentera här: