Gräddchokladglass och ångest!

Godmorgon alla pigga!
 
Vill säga först att detta är inget nyttigt inlägg :) Vi hade lite kalas igår för min älskade sambo som fyllde 35 år.
 
Jag kan inte baka! Så är det bara men ville göra något för min älskling så jag gjorde en gräddchokladglasstårta!
 
 
Haha, ja den är gjord med kärlek i alla fall :)
 
Denna är väldigt enkel, det är en burk kondenserad mjölk, 5 dl vispgrädde, mörkchoklad.
Vispa vispgrädden och smält chokladen (du kan smaksätta med vad du vill) blanda ihop och in i frysen :)
 
Han blev nöjd i alla fall och det är det som räknas.
 
Så igår var det ingen nyttig dag för mig, åt tårta, lite godis och alldeles för mycket mat!
Men man måste kunna dra på gränserna lite då och då, man måste bara ha styrkan att fortsätta och inte tappa motivationen och tro att allt är *förstört*.
 
Denna vecka kommer vågen visa på plus eller tablå och det är priset jag får betala i sådana fall, that´s life!
 
Nu ska jag ta på mig promenadkläderna och ut och bränna bort lite av tårtan ;)
 
Ha en underbar söndag!
 
Kramar :)

Kommentera här: