Krämig pastasås!

Hej alla läsare!

Just nu är det svårt för mig med allt som har med hälsa att göra, här hemma ligger saker precis överallt, jag försöker äta ur kyl och frys och skafferi och min kropp krånglar! Gnäll gnäll och åter gnäll, jag vet!!!

Men jag tror att allt kommer falla på plats när vi har flyttat och återgår till vardagen! (Hoppas) men nu är jag redo att flytta! Det ska bli så skönt och spännande med ett nytt kapitel i mitt liv!

Ja detta med maten då, ikväll fick det bli krämig pastasås och fullkornspasta!

Jag hittade en karrebit i frysen som jag tinade upp och skar i mindre bitar, stekte den med en bit purjolök, mindre bitar haricoverts, tre vitlöksklyftor. Hittade en påse chilibearnaise i skafferiet så jag hällde i 2dl grädde och en dl mjölk samt den påsen, en köttbuljong och lite soja. Låt puttra ihop och sen njut! 

Inget märkvärdigt men det är mat och jag blev (för) mätt :)

Hoppas ni alla mår bra! Kramar

Kommentera här: