Smörgåstårta!

Hej alla läsare!
 
Ja jag är ingen renlevnadsmänniska så då och då lyxar jag till det rejält och nu har vi helg jag och älsklingen så idag blev det smörgåstårta! 
Detta är den andra smörgåstårtan i mitt liv!! :)

Och recept på denna är svårt att skriva då jag bara slänger i men ska försöka så gott jag kan :)
 
Bröd: hönökaka
Fyllning ett: créme fresh, majonnäs, två burkar tonfisk i vatten, en matsked riven pepparrot, en halv finhackad rödlök och ett hackat ägg och dill.
 
Fyllning två: créme fresh, majonnäs, en halv finhackad rödlök, en burk hackade räkor, två pkt crabsticks, en halv burk röd rom,ett hackat ägg och dill.
 
Täckningscreme: en matsked pepparrot och cremefresh, majonnäs och dill.
 
Jag tog tonfisk röran varannan och räkröran i mitten!
 
Toppdekoren ser ni vad jag har använt, hade inte så mycket att jobba med så jag fick bli lite kreativ :)
 
Återkommer snart med mer onyttigheter!!! 
 
Kram

Kommentarer:

1 Annie Fahlman:

skriven

Ser otroligt god ut men känns inte alltför krånglig att laga till. Tror minsann att det får bli lite smörgåstårta till helgen :-)

Svar: Ja enkelt men väldigt gott 😊 hoppas det smakar bra då 😊
Coral78

Kommentera här: