Rödbetsallad och stark kyckling!

Gokväll alla läsare!
 
Vilken dag! Har nog inte ränt runt så mycket på tio år :D
 
Så skönt att få krama om mor och far, nu blir det att pyssla om dom lite :)
 
Lunchen idag blev rödbetsallad och stark kyckling:
 
 
Rödbetsalladen är gjord på kokta rödbetor, turkisk yoghurt, purjolök, selleri och lite kryddor. Kycklingen stekte jag med sambal oelek *starkt*. Det stack i näsan medan jag stekte, haha men det var jättegott!
 
Jag skulle försöka mig på en promenad till men efter 3 km hade jag för ont i ena höften så jag fick halta hem:
 
Så det blev inte två pass idag som jag hade tänkt *gruff*!
 
Kvällsmaten blev mycket senare än vad jag är van vid så det fick bli en lätt röra med tonfisk,keso och ägg, alldeles lagom och gott!
 
Nu ska jag stressa ner och komma in i sovstadium, lång dag imorgon med :)
 
Sov gott alla därute, kramar på er!

Kommentera här: