Kalkonchips!

Hej igen!!
 
Ville bara dela med mig av ett litet tips som jag precis gjorde! Kalkonchips!
 
 
Små tunna chips som är gjorda på tunnskivad kalkonpålägg :)
 
Jag tog ett snapsglas och tryckte ut tre stycken på varje bit och lade ut på en plåt med bakplåtspapper, jag strödde över chiliflingor då jag gillar starkt men det går bra med vilken krydda som helst! 100 grader tills dom är torra! Nu har jag äntligen något nyttigt att tugga på när jag blir sugen och detta är typ inga kcal eller kolhydrater!! :D
 
Nu ska jag ut och dricka kaffe med en vän sen blir det nog en runda till med syster :)
 
Hej så länge!

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Låter gott!

Svar: Det var det :)
Corallen78

2 Lisa:

skriven

Ska precis (ännu en gång) försöka minska i vikt! Motion funkar inte enbart men din blogg har inspirerat mig supermycket, så nu ska jag sätta igång! :D

Svar: Men vad roligt!! Håller tummar och tår att det går bra för dig och vill du ha pepp får du gärna skriva :)
Corallen78

Kommentera här: